Sunday, September 09, 2007

My Mouth

ياجماعة
عايز اشرب شاي
محدش شاف بؤي؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!

21 comments:

Desert cat said...

اه انا قابلته فى وسط البلد
كان نازل يتمشى
بس انا قولت له ما يتاخرش عليك
علشان شاى الساعه 5 بتاعك
ووعدنى انه يرجع بدرى
ما تقلقش زمانه جاى

Bella said...

ايه ياعم

سلامتك

فينك

كل سنة وانت طيب ورمضان كريم

Manora said...

مش عارفه والله
لما الاقى مخى هابقى ااسئله فين بقك!

hana said...

هو احنا بقينا لاقين حاجة الايام دى
هو فين عقلى
بقيت بخرف هههههههه

لذيذ البوست دة

ا بـن عــمــر said...

هههههههههههههههههههه

yas said...

هيروح فين يعنى
دور تانى كده تحت مناخيرك هتلاقيه ان شاء الله
لو ملقتهوش اعمل اعلان فى الاهرام خرج ولم يعد
ميرسي علىزيارتك لمدونتى
ده شيء بيسعدنى جدا

rack-yourminds said...

ايه يا عم اللي جرالك

كل سنه وانت طيب

معلهش البوست اللي فات معلقتش بس هعلق يا عسل هو انا اقدر

انا حاليا رايح مشوار وبالليل موعدنا يا باشا

مره اخري كل سنه وانت بصحه وبسلامه

Anonymous said...

ايه يا محمد مالك يا اخويا لسة رمضان مبداش علشان التهييس ده كل سنة وانت طيب وسلامي لفرح ولمامتها وبلغها اني يسعدني اني اتعرف عليها وبلغكم الله رمضان ياااااااااارب

Layla said...

ههههه...دور تحت شنبك كده يمكن تلاقيه

مواطن زهقان said...

ياعم ممكن تلاقيه غرق
بس دور عليه كويس انت بس
اتمنى زيارتك يابااشا

Unknown said...

لو معنى كلامك الى انا فهمتة احييك علية
ولازم كلنا نقول فين بقنا
تحياتى

Unknown said...

مش فى جيبى و الله

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

على فكرة مش انت لوحدك اللي بتدور على بؤك
تمانين ف المية من الشعب محتاجين يعرفو فين بؤهم

:)

كلبوزة لكن سمباتيك said...

ما تلاقية مش حتلاقي كباية الشاي
هكذا هي الحياة

تحياتي

Lemonada said...

ههههههههههههههههه
يخرب عقلك ضحكتني مووووووووووووت
هههههههههههههههههه
رمضان كريم يا معلم:)

غمض عينيك said...

---قطة الصحراء---

ربنا يخليكي ياقطة ماهو دا العشم بردو احسن انا بدرو عليه بقالي كتير
بس هو ايه اللي وداه هناك
كان لوحده ولا معاه حد؟

---بيلا---

الله يسلمك يابيلا
انا موجود بس انتي اللي كنت معتقله بعيد عن الانتلرنت ةكده
حمد الله ع السلامة
وكل سنة وانتي طيبة


---منار---

هو انتي كمان مخك تايه منك
اوعي يكونوا هما الاتنين مع بعض في وسط البلد بردو

نورتيني يامنار

---هنا---
وانتي كمان عقلك تايه؟؟؟
لا ياعم كويس بقا انها جت على بؤي
:)
نورتيني يا هنونة


---ابن عمر---
شرفتني ياباشا
يارب دايما منورني

---ياسمين---
ما انا دورت يا ياسمين ومش لاقيه
قلت اسأل في الاهرام لاقيت الاعلانات غاليه
هطبع ورق واحطة ع الاتوبيسات وابواب الجوامع

نورتيني
وانا بستمتع بزيارة مدونتك


---وحيد---
كالعادة تعلق وتجري
بس كلك واجب ياباشا والله
انا هستناك
ابقى شوف كده يمكن تلاقي بؤي وانت راجع

نورتني

---قلوب حائرة---

بيبوووو
منوراني يابيبو
وكل سنة وانتي طيبة وبالف خير
رمضان كريم
سلامك وصل وجاري اتخاذ اللازم للاتصال والتشرف بمعرفتك

نورتيني

---مارفل---
دورت ياباشا دورت
مشفتهوش انت؟

نورتني جدا
اتمنى التكرار

---مواطن زهقان---
لا ياباشا ماغرقش انا مارحتش البحر بقالي كتير
زيارتك شرفتني واسعدتني
هاروح ازورك علطول طبعا
تحياتي ليك

---ايوية---
والله يا ايوية ...الصراحة يعني
هو افيه طلع كده مرة واحدة وماكنش مقصود بيه اي حاجة
بس انتي وجدتيله معنى فلسفى
حلوة منك
نورتيني


---عاليا حليم---
طب دوري كويس بس


---الام وامال---

فعلا
لو بالمعنى اللي قصدته ايوية يبقى عندك حق

تحياتي ليكي ونورتيني

---سمباتيك---
بجد بجد
كلمتين فيهم الخلاصة
عندك حق اوي

--ليموناده---
العزيزة نعنشة
سعيد جدا برؤيتك
نعنشتينا


تحياتي لكم جميعا
رمضان كريم
محمد سمير

malak said...

رمضان كرررريم وكل سنة وانت طيب


تحياتى

ياسر سليم said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كل عام وانت بخير

غفر الله لنا ولك فى رمضان

و ثبتنا على الخير بعد رمضان

Ahmed said...

بص
شوف
ايه اللي وقع منك
يمكن تلاقيه هوه

3abdo me7tas said...

لا حول ولا قوة الا بالله
مش قلتلك قبل كده تاخد بالك منه
تستاهل بقى عشان مسمعتش الكلام

غمض عينيك said...

---مالك--
رمضان كريم ياباشا وكل سنة وانت طيب

---ياسر سليم---
كل سنة وانت طيب ياباشا
رمضان كريم


---احمد الحسيني---
نورتني يا باشا
مانا دورت كويس ومش لاقيته وعشان كده قلت اسألكوا يمكن حد شافه

نورتني

---عبده محتاس---
نورتني ياباشا
انا كنت ناوي اجي اقولك انت زعلان مني ولا ايه
معلش بقا الواحد مابيتعلمشي ببلاش وادي اخره عدم سمع الكلام
نورتني ياكبير


تحياتي
كل سنة وانتم طيبيين
محمد سمير