Saturday, September 22, 2007

انا فودافون - مدونة جديدة


19 comments:

Unknown said...

مبروك على المدونة الجديدة
انا كمان فودافون

Desert cat said...

الف مبروك المدونة يا محمد
حالا هتلاقينى هناك بشوفها

غمض عينيك said...

هو فيه ايه؟
هو انا لحقت ابعت البوست
انتوا بتعلقوا قبل ما انشر البوست ولا ايه
:) :) :)
نورتوني

---ايوية---
الله يبارك فيكي
كده ميه ميه كونك فودافون
يا هلا بيكي والله

---قطة الصحراء---
الله يبارك فيكي يا نانا
انتي تنوريني هنا وهناك

Unknown said...

مبروك علي المدونة
ياريت تدخلي عندي
ليك حاجة عندي في المدونةمستنيااااااك
وورينا فودافون اية اخبارها
سلام

rack-yourminds said...

مبروك يا عسل

راايح اديني اهو بس ممكن تمن اجرة التاكسي

غمض عينيك said...

--my Hope---

الله يبارك فيكي
انا هاجيلك حالا


---واحد باشا---
نورتني ياباشا
الله يبارك فيك
وبعدين عيب تسأل على اجرة التاكسي
دا انتا خيرك مغرقنا ياراجل
:)

تحياتي
محمد سمير

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

جاري الاطلاع على المدونة

وانا كمان فودافون وان شاء الله نستفيد من اللي هتقدمه فيها

تحيتي ليك

ما علينا said...

الف مبروك يا محمد

انا روحت مباشرة على هناك وعلقت من بدري

حرام عليك اللي انت عملته دا

بجد حرام يعني

ربنا يسامحك بقى

غمض عينيك said...

----الام وامال

الله يبارك فيكي
في انتظارك هناك
نورتيني


---ماعلينا----

هو ايه اللي حرام
انا مش فاهم حاجة
؟؟؟؟؟

محمد سمير

أسوور said...

مبروك هأروح اشوفها حالا

ما علينا said...

اقرا تعليقي في

انا فودافون
وانت تعرف ايه اللي حرام

ولا انت عملتها ومش بتدخلها

جرى ايه يا محمد

انت هاتسيب فودافون وتقلب
موبينيل او اتصالات

غمض عينيك said...

---ياسمين---

الله يبارك يكي
اشوفك هناك


--ماعلينا---
والله روحت وقريته
اوعى يكون الكلام دا عشان فكرتك
بالشنطة والخط اللي اتسرقوا منك

ينهار ابيض
دا انتي فاضل شوية وكنتي تدعي عليا
امال لو كنت انا اللي سرقتهم كان حصل ايه

:):)
وبعدين انتي ماقولتليش هما اتسرقوا ازاي
هو انتي على طول كدا يا ماعلينا مضيعة حاجتك
:):)

لا لا لازم تاخدي بالك بعد كده
منوراني بجد دايما يا ماعلينا

محمد سمير

truelove said...

مبروك يا عم محمد بس انا ام نبيل ينفع ادخل ولا ايه الظروف قولي الشروط علشان الالغام انا عارفك

حواء said...

مبروك مدونة جميلة ومفيدة يارب تفيدنا ده انا عندى اسئلة كتير وهتلاقى بدايتها فى المدونة .. ياللة غير المحطة وروح على فودافون وجاوب على سؤالى .. سلام

Unknown said...

كفر الدهاشنه كولاته جايين يهنوا ويباركوا مبروك يا ريسنا المدونه الجديده بس اوعاك تنسى ولاد بلدك الظفر ميطلعش من لحمه ياواد العم
فاصل اعلانى
ايه ياعم ده انت مزنوق فى 100 خط وعاوز توزعهم ولا ايه طيب انا ممكن انفعك واخد منك نص خط على قدى حلاتى يعنى يدوب اشحنه بخمسه جنيه والحسابه بتحسب
انا بقى موبينييييييل
لا وكمان اتصالات بس اتصرفت فى خط اتصالات ده وزعته يعنى
اصلى كنت مشغلاه فى الكليه
اهى سبوبه نسترزق منها كده
الدقيقه ب 75 قرش
مبروك يا عم
كده ممكن تخلينى اغير رايى واشترى خط جديد وادوخ الناس عليا ميعرفوش يتصلوا ولا يرنوا واقعد انا بقى ازاول فيهم
;)

مواطن زهقان said...

مبروك يامحمد باشا المدونة الجديدة
وجايلك ياحبيبى

غمض عينيك said...

--truelove---
بيبوووو
منوراني
ينفع تدخلي
دا انتي صاحبة مدونة يا هبة
وتنوريني في اي وقت
ماتقلقيش انا شيلت الالغام قبل الافتتاح
مستنيكي

---بوسي كات---
تنوريني وتشرفيني يابوسي
هستناكي هناك واستنى كل اسئلتك

---لماضة--

حقه يالماضة لو شوفتيلي صرفة في ال100 خط دول يبجالك الحلاوة وهاخلى الكفر كلاته يتحدت عنك
وكمان هكلم اخونا الحاج فودافون الكبير يكتب اسمك تحت اللوجو
ونجول
اتلامض ع الفودافون
وزي مابتظبطي اتصالات وتزاولي زملاتك الدكاطرة
ظبطينا معاك ينوبك دقايق
مشتني ردك اللمض يا لماضة

---مواطن زهقان---

تنزرني وتشرفني ياباشا
والله يبارك فيك

تحياتي
محمد سمير

حسام مراد said...

مبروك ياباشا على المدونه الجديده
وانا جرى عليها على طول اهه
الف مبروك يا محمد
على فكره
انا فودافون
برده

تقبل ارق تحياتى
شغال

غمض عينيك said...

الله يبارك فيك ياباشا
ويارب دايما كدا تنورني علطول

مستنيك هناك
تحياتي
محمد سمير