Sunday, May 27, 2007

أمور مصر


ياااااااييييي....ايه ياخواتي الجمال ده
ياااااااييييي....ايه ياخواتي الدلال ده
الامامير دول بأه يبقوا اجمل –لا مؤاخذه- رجالة في مصر
دول بأه رجالة بكرة- وسلملي على بكرة
والامور المسبسب اللي في النص ده هو بقي أمور مصر كلها
وتهنئة من ناني وسوسو ولولو وتوتو اصحاب الامور وتيتة هاله وطانط لولا وماما سوزى لحبيب العيلة كلها وننوس عين مامته بمناسبة فوزه باللكب الكميل
يعني انا افهم ان تتعمل مسابقة ملكة جمال مصر...ماااااااااااااششي اهم اسمهم برده بنات

وعلى رأي اختنا سعاد

البنات البنات...الطف الكائنات

انما دول بقى ايه..الطف برده ولا ايه النظام

18 comments:

حواء said...

مالهم الردالة دوووول مش عاجبينك وللا ايه منتش شايف العضلات دول هاريين نفسهم ياحبة عينى شيل عيدان قصب قصدى حديد وزن كل عود وعود يجى 1.5كيلو يوه قصدى جرام عشان يعجبوا سوسو وتوتو ولولو عشان يصوتوا عليهم قصدى يصوتوا لهم ياساتر ايه الحكد ده ..عجبى

حواء said...

صحيح نسيت اقول لك اللوك الجديد للبوست حلو اوى .. تحياتى

Anonymous said...

أنا غمضت عينى أول ما دخلت علشان أسم البلوج قلت لحسن أشوف حاجة وحشة بس أول ما فتحت ما كنتش متخيلة انى حلاقى بلوج حلو كده، التصميم حلو اوى

بالنسبة بقى العيال أقصد الرجالة، فواضح جدا انك انسان حقود ومنفسن ، مالك متغاظ منهم كده ليه.. يا ساتر على الانسان دايما يبص لعضلات غيره، يا ابنى ارضى بنصيبك

غمض عينيك said...

بوسي كات العزيزة
نورتيني..والله حاجة تغيظ..والاظرف بقه لما تشوفي واحد منهم ع التليفزيون وهو بيتكلم عن تجربته والخبرة اللي مر بيها وازاي انة شاب ناجح وطبعا كل نجاح وليه اعداء
انا كنت هاموت واتصل بالبرنامج عشان ....ولا بلاش الطيب احسن
تحياتي ليكي

غمض عينيك said...

بوسي...ميرسي على مجاملتك بخصوص اللوك الجديد
دا من ذوقك :)


بحبك يامصر
نوتي البلوج يا شيماء...البلوج حلو بيكي وببقية الشباب اللي بينوروني.

بصراحه انا هاعترفلك...انا كنت عايز ادخل المسابكة وابكي اكتر واحد امور في مصر بس دادي مارداش يدفعلي التلاتين الف جنيه مع اني قلت له اني بحب المسابقة دي اوي
عشان كده انا بحكد علي الشباب الامامير دول

تحياتي ليكي

البتاع said...

لالالالا
لا يامحمد
من حقنا نتشبرق برضه يامحمد

اشمعنا انتو بنات ببكينى وبتاع؟؟
احنا كمان من حقنا رجالة

بس للاسف دول ولاد
مش رجاله:-(

عارف؟
عاوزين رجالة كده زى بتوع اعلانات البرنافات الرجالة اللى يتبصلها
بس دول
كتاكيت مصر الكمال خالث

يالا ياعم بكرة يكبرو وخراط الولاد يخرطهم
ههههههههههههه

تحياتى يادودو
وابقى طل

غمض عينيك said...

الي صاحبة السمو البتاع

هههههههههههه
حلوة خراط الولاد يخرطهم دي
هههههههههههه
وعلى رأيك من حق كل مواطن و مواطنة انو يتبرشق
بس جامده حكاية خراط الولاد ديه
هههههههههه هو هيخرط ايه بالظبط
هههههههههه جامده

كراكيب عادل said...

ياعم قلت غمض عينك دخلت وانا مغمض اتزحلقت في قشرة موز علي باب المدونة وفتحت لقيت عيال واقفة اتاريك حاطط دول

:)

انا برفض المسابقات الاولاد وقبلها البنات

دي بتفكرني بسوق النخاسة زمان لما تتحط البنت وتكون زي بضاعة

تباع وتشتري مش فاهم انا ازي بنت محترمة من عيلة محترمة تشترك في سوق النخاسة دة

ام الاولاد فعايزين ضرب النار علطول

مينفعش يبقي راجل

يا شبابك يا مصر

:(

Anonymous said...

واللهي ا اخ محمد حاجة نفقع المرارة وتفجر الكلي وتهري الكبد طيب يعني يعملوا مسابقة لاانجح واحد عرف يؤسس بيت الزوجية في سن صغير او عرف يتفوق في مشروزع علشان يقولنا خبرته اما بالله عليك يا اخي دول هيدونا خبرتهم في ايه في ازاى بقوا جمال ربنا يصبرني على رجالة اليومين دول

MAKSOFA said...

يا أبني ياحبيبي ليه الأضطهاد ده

وبعدين هما دول حلوين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دول يقطعوا القلب

admelmasry said...

والله ما انا عراف اقولك ايه
هم يبكي وهم يضحك
.
.
تحياتي والسلام

غمض عينيك said...

كراكيب عادل
ياباشا نورت المدونة والف سلامة من الزحلقة
معلش اصل ابن اختي ساب قشر الموز من غير مايلمه
والله ياعادل باشا انا اعديها لو البنت شايفه نفسها ملكة جمال وعايزة تجرب اهي اسمها بنت برده فيها انوثة
انما دول بقى فيهم ايه بالظبط....ياراجل دا ضرب النار رحمة ليهم
وعموما في الحالتين (ولاد وبنات) الاهالي عبارة عن ...ولا بلاش برده خلينا محترمين

نورتني

غمض عينيك said...

قلوب حائرة
لا لا لا سلامتك من ده كله..دول مايستهلوش
اخرهم تتفرج عليهم بعد الغدا مع كوباية الشاي عشان تضحك شوية
ماهو شر البلية مايضحك

سعدت بمرورك
تحياتي


---مكسوفة---
ده ايه النور ده...مكسوفة بذات نفسيتها عندي في المدونة ..دا انا هعلق الكهارب واعزم اهل الناحية كلاتهم

الصراحة الصراحة انا بحقد علي الامامير دول

تحياتي ليكي ونورتيني

---ادم المصري---

هل هلالك اخيرا
انت فينك ياعم...عندك حق هم يبكي وهم يضحك ...بس انا شايف ده يضحك اوي الصراحة

تحياتي ياباشا

صاحب البوابــة said...

شكل جمبل لمدونة

تحمل أفكاراً اجمل

تحياتي

غمض عينيك said...

صاحب البوابة

تحياتي ليك وشكرا على المجاملة

شرفتني

Radwa said...

رجالة مصر ضاعو فى حرب 1973 والان الرجال قليلون
تحياتى الشديدة البلوج رائع

غمض عينيك said...

والله مش كلهم ضاعوا يارضوى..لسه في رجالة وكتير كمان بس العيال دي هي اللي بتبان
عارفة المثل الي بيقول خالف تعرف
بس دول بيخالفوا زيادة اوي

تحياتي ليكي ونورتيني
محمد سمير

Ahmed Fayez said...

عيال فرافير
و مستغربين اللي احنا فيه

اهو البراص دول لو ماتضربوش بالشبشب هنبقى احنا ارايل